sobota, 18 czerwca 2011

Marzenia pozwalają przetrwać to wszystko co trudne i niebezpieczne....

Jest już strasznie późno, a ja zastanawiam się co udało mi się osiągnąć przez te wszystkie lata. Ile jeszcze marzeń mam niespełnionych. One pozwoliły mi przetrwać te najgorsze  chwile. Bo zawsze jest nadzieja i dlatego nie popadłam w żadną frustracje czy nałóg jeszcze . Jak dziś się nie udało to jutro. Codziennie koduje sobie do mózgu to zdanie aby być wartościowym człowiekiem każdego dnia.  Biorę kartkę i pisze swoje marzenia, do których usilnie dążę:
- napisać własną książkę
- skończyć studia
- zwiedzić Chorwację
- wystąpić w dramatycznym  filmie

- mieć samochód -Grand Cherokee 2011 WL( JEEP

 - dom  z wielkim ogrodem

-nauczyć się pływać

Oj ile tych marzeń. Każde prawie związane z inną dziedziną!
Każde che spełnić.
Każde ma w  sobie moc, która czyni mnie szczęśliwą.
Strasznie trudno jest osiągnąć wszystko w krótkim czasie. Dlatego marzenia "rozkradam  na czynniki"  najpierw napisać własną książkę, potem nauczyć się pływać. Po kolei do celu....



.... WIĘC OSIĄGAJMY TO CO NAS USZCZĘŚLIWIA I WYPEŁNIA!

Pozdrawiam
Weronika ;)

7 komentarzy:

  1. powodzenia! fajnie że chcesz spełniać swoje marzenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że spełnisz swoje marzenia.
    Zapraszam do mnie!
    Rozdanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry post :)
    Świetny blog i jesteś śliczna ! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://kasisa15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. każde marzenie jest do spełnienia , trzeba tylko dążyć do celu ; )))
    śliczna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojoj kto by nie chciał być na swoim domek z ogrodem i usiąść i czytać książkę, a w Twoim wypadku napisać swoją ! :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń