wtorek, 31 maja 2011

Weronika: Witajcie kochani!!!

4 komentarze:

  1. oj, tak lato zbliża sie wielkimi krokami !. ;**
    ucieło ci notke ?.
    zapraszam do mnie, dodasz sie do obserwatorów ? .;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja włąsnie skończyłam i piecze się ciasto ;D ;) troche więcej marchewki starłam ale to nic ;P

    wyszla mi duża blaszka ;) i powiem ci że całkiem nieźle już wygląda ,ale nie zapeszam :p

    smacznego :D i życzę powodzenia ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też przypadł do gustu ;D. Nareszcie będą Wakacje ;D. U mnie padał deszcz i grat, ale jest ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ;D.No właśnie, mnie też to zdziwiło.
    Skoro była najlepszą uczennicą to powinna wiedzieć, że tak się nie robi. A ona z nim poszła.
    Wzruszyłam się najbardziej jak wyskoczyła przez okno oh... to normalnie najbardziej utkfiło mi w głowie. Co ja gadam!. Ta cała książka mi utkwiła w głowie całą ją pamiętam i nigdy nie popełnię takiego błędu jak ona.
    Kocham książki rodzaju właśnie jak ta czyli z życia wzięte. Polecasz jakieś ?

    OdpowiedzUsuń